Försäljning och Service

Hej! Nu sitter jag och har försäljning och Service. Vi pratar om olika yrken för vi ska ha prov om det nästa vecka. Sitter och är super hungrig hade brådis imorse för jag försov mig så hann inte äta en bra frukost men vi har lunch om 10 minuter och då blir det tacobuffe så hoppas det är gott!
Men nu ska jag lyssna på dom sista minuterna av lektionen men skriver senare...

P.S Men jag tycker ni ska besöka den här bloggen, för den är väldigt spännande plus att det är en "barndomsvän" till mig och min familj... Besök den här!

Kommentarer
Postat av: Julia Silow

Va söt du är, Tack! :D


URL: http://mittlivsombengal.wordpress.com @ 2010-12-13 @ 08:18:01

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0