Problem, problem och åter problem...

Den här helgen blev ju det inte så mycket skrivet. Men i fredags hade jag ju som sagt några kompisar hemma hos mig, så vi käka middag och sen kolla på film va jätte mysigt. Dom drog hem vid halv ett tiden och då va jag helt ensam hemma vilket va ganska skönt. Det jobbiga var att jag inte kunde somna förens klockan var halv 6 på morgonen för jag var så j*vla täppt i näsan så jag knappt kunde andas... Men men idag (lördag) vakna jag vid 12 tiden och satte mig framför tvn en stund och käka frukost och efter var det att börja städa upp allt som var kvar efter middagen och diska  som jag tycker är så himla roligt (not..) Sen vid 5 tiden så kom mamma och hämtade mig så åkte vi och käka sushi och sen åkte vi hem till henne och kolla Melodifestivalen, kan ju säga att det har blivit så himla dåligt nu. Dom tror att deras skämt är så roliga men det är bara patetiskt enligt mig, jaja men här har jag suttit nu och ska snart gå och lägga mig.


Något annat som är jobbigt är att det händer så jävla mycket med mina vänner nu. Jag tänker inte skriva ut exakt vad det är men några saker är typ att jag försöker ta bort en som var en väldigt bra vän förut från mitt liv men det är ganska svårt när andra jag känner är vän med den personen så det kommer upp massa saker hela tiden, sen är jag JÄVLIGT besviken på en av mina kompisar för den har haft en jobbigt liv men det börjar bli bättre nu men så har jag fått reda på att den gör exakt samma sak som sabba livet då nu igen och jag blir så sjuk förbannad att den inte kan fatta att det förflutna ska stanna i det förflutna!

Och den sista saken är att en sjukt underbar person i min närhet har det jätte jobbigt nu och jag vet verkligen onte vad jag kan göra för att göra det bättre... Eller jag kan inte göra något och det gör så jag mår så jävla dåligt för när den personen mår dåligt så mår jag dåligt. Men du ska veta att jag ALLTID kommer finns där för dig och stötta dig ovasett vad som händer, du kommer klara det här! Jag älskar dig sjukt mycket och det vet du!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0