God morgon...

Nu sitter jag och käkar frukost, lite sent jag vet men så blir det när man vänder på dygnet. Tror inte jag åker hem till mamma idag för kommer nog inte hinna dit innan Emma åker och då är det nästan ingen idé. Men får fira Ibbe någon annan dag.

Men jag ska nog försöka göra lite skola arbete idag om jag orkar annars får jag se vad som händer.

Imorgon börjar skolan (buhu) men det är bara att bita ihop och längta till nästa lov . Får se hur man kommer orka nu när dom har ändrat vårat schema så mycket så vi kommmer sluta sent och börja åtta nästan varje dag så ser inte fram imot att gå upp klockan sex varje morgon men vad ska man göra?

Men jag ska äta klart nu och sen se om jag orkar börja med skolarbetet eller om jag gör det senare idag men ni får ha et så bra!


En osminkad jag just nu med min goa juice!

Kommentarer
Postat av: milletorp

GOD MORN :D:D


URL: http://milletorp.blogg.no @ 2011-01-09 @ 22:04:11
Postat av: onlyerik

Nu kör vi igång med den nya veckans vinnare av bloggerfy annonsen som ni vinner :D

Det ändra ni gör är att lämnar eran Tracking-Kod i kommerntars fältet


URL: http://onlyerik.com @ 2011-01-10 @ 05:23:57

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0