Julia

Idag har jag som sagt umgåtts med Julia. Mötte henne vid spårvagnen vid två tiden så gick vi hem till mig så käka jag snabbt och gjorde iordning mig, sen åkte Jag, Emma och Julia till 4-gott och köpte varsin tjockisgodispåse och åkte hem och kolla på den senaste Harry Potter filmen. Eller jag och Julia gjorde det så gjorde Emma något helt annat. Men filmen var ganska bra fast ett dåligt slut så nu längtar jag efter den sista filmen och får hoppas på att den är lite bättre. Men den vi såg nu va i ganska dålig kvalite men det är ju bara för den bara finns på bio nu så får väl se den någon gång igen med bättre kvalite.

Men det var inte så mycket mer som skulle vara intressant att skriva idag så får se vad som händer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0