Tjosan-trosan

Heej nu var det riktigt länge sen jag skrev nu igen!
Vet inte varför det inte har blivit så mycket med det är nog bara lat. Men den här veckan har jag iallafall varit sjuk vilket inte är så kul, har kallsvettas, haft feber, hosta, ont i huvet och ont i halsen.. Men tror jag är på bättrings vägen nu eller jag hoppas det för jag har mycket att göra nu känns det som.

Men just nu håller jag på att städa mitt rum som tydligen inte ser så vackert ut enligt min pappa så får väl göra som han säger, sen tänkte jag städa vårat skaferi som ser ut som ett bombnedslag och sen ska de bakas sockerkaka!

Men ska verkligen försöka skärpa mig med bloggen och skriva mer och lägga up fler bilder..

Här får ni en jätte gammal bild på mig och min underbara Julia!!



P.S Ska föresten bli brunhårig om en vecka eller om jag vågar...

Kommentarer
Postat av: julia

DU E SJUK JÄMT!! o.O åhh!! måste börja använda den jackan snart! :P


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2011-02-03 @ 16:23:40

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0