HP All-in-one

Har suttit och försökt lära mig min nya bildmaskin... Inte det lättaste kan man säga. Har gjort det som står i användarhandboken men blir ändå inte bra. Har lyckats få ut tre bilder med färg men ser inte alls ut som orginalen utan den är bara en del av bilden med och så är den randig och har fel färger. Och nu orkar jag inte fortsätta för det är något fel på en färgpatron så måste fixa det så gör det en annan dag.

Men annars idag har det inte hänt så mycket, pappa kom och hämtade mig vid två tiden så åkte vi och hälsade på farmor en stund, sen hämtade vi en dator och åkte hem. Skulle egentligen träffa lite kompisar med blev inte så, så ska nog göra i ordning vid mitt sminkbord nu har fått lite nya saker så ska se var det får plats och försöka städa upp lite så det inte ser för j*vligt ut som det gör just nu.

Imorgon ska jag hem till mamma en stund och fira Ibbe som fyller 19 år så ett stort grattis till honom i förskott!

Så här blev bilderna. Men ser att dom är randiga och att inte hela bilden är med. Orginalen är på mina vänner Alice (Den första) och Julia (De två sista)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0