Yay!!

Nu är det avklarat och bestämt!

Till sommaren ska jag få följa med underbara Julia och hennes föräldrar till Cypern. Vi ska till den del som heter Fig Tree Bay som är en av de populäraste platserna på Cypern. Tror vi ska åka den 13 Juni och vi ska vara borta i 8 dagar. Men det kommer mer info om det här längre fram för det är ju ändå lite mer än 6 månader kvar. Men jag längtar verkligen och hoppas att tiden går fort, och blev verkligen glad över att jag får följa med.
Det kommer nog bli skit kul!





Har lånat tre bilder från fritidsresor.se på det hotellet där vi ska bo.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser suoerhärligt ut!:) jag skulle också vilja åka utomlands^^ haha :$


URL: http://[email protected]/ @ 2011-01-11 @ 14:18:52
Postat av: pauline

ser väldigt härligt ut!


URL: http://pauulinee.blogg.se/ @ 2011-01-11 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0