I love you philip Morris

Heej allihopa!
Tänkte sätta mig och kolla på film nu. Känner mig lite depp över allt som har hänt plus börjar känna mig sjuk, har skit ont i halsen så ska försöka pigga upp mig med en rolig film. Ska se "I love you philip Morris" med Jim carrey och en av mina favorit skådespelare Ewan Mcgregor. Får se hur bra den är, gillar inte riktigt att Ewan är gay i den här filmen för när man har sett Moulin rouge så kan man verkligen inte se han på de sättet... En annan sak som är jobbigt är att jag är skit sugen på chokladdrömmar, ni vet såna choklad kakor med små chokladcrips i!! Aja skriver nog senare va ja tyckte om filmen så vi hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0