Hungrig!!

Heej Det här inlägget skulle komma upp för typ 2 timmar sen men det dampa lite så det blir att jag lägger upp det nu!
Men jag slutade tidigt idag för vi åkte till stan vid 11 tiden eller nått och skulle göra ett skolarbete, och för min grupp gick det på 20 min eller nått så blev klara snabbt så jag gick och mötte Nathalie, Josefine och några till och gick runt med dom tills dom blev klara så gick jag och Nathalie och kolla i lite i affärer sen så åkte vi hem. Så jag var hemma vid ett tiden vilket som kändes väldigt bra.

Men jag har varit super hungrig ända sen jag kom hem och vi har ingen go mat hemma så får vänta med och äta tills pappa ska äta för jag är för lat för att göra något själv (a)... Vilka problem jag har ändå eller vad tycker ni??


Aja får se hur jag gör men här får ni en bild så länge...

Kommentarer
Postat av: Julia Silow

Hej Rebecka!Jag hittade just din blogg, den är jättefin! :)

Jag tycker att det låter problematiskt att laga sin egen mat! Skaffa kock som jag och min mamma har gjort istället ;)


URL: http://mittlivsombengal.wordpress.com @ 2010-12-09 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0