Arbetsmiljö och säkerhet

Just nu sitter jag i skolan och ska snart ha arbetsmiljö och säkerhet. Hade gympa först på morgonen men var inte med för jag är ju fortfarande sjuk, men våran lärare sa att dom som inte skull vara med på gympan kunde gå och göra någont annat vilket betydde att jag egentligen kunde ha börjat nu, vilket som är lite segt...

Men men vad ska man göra. Idag slutar jag iallafall 15.25 men vet inte om jag ska stanna hela dagen för jag mår ganska kasst. Jag får se hur jag mår efter lunchen annanrs kanske jag drar hem.

men annars finns det inte mycket att berätta just nu, men jag skriver nog igen när jag kommer hem igen!


En bild från i somras, längtar verkligen till solen och värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0