Myskväll med Josefine

Heej just nu sitter jag och kollar på James Bond goldeneye och väntar på att Josefine ska komma hit. Jag är ensam hemma idag så Josefine och jag tänkte sitta hema här och käka revben och kanske kolla film eller något, väldigt mysigt tycker jag.
Men annars idag har det inte hänt så mycket, har haft en ganska lugn dag iskolan idag. Den började kvart i 9 med meditation och stresshantering och det ända vi gjorde där va att få lite info om en inlämning och sen en snabb grundmeditation och till sist en kroppsmedidation som var så grym skön. Det man gör är att ligga på en madrass med en filt över sig, andas och tänka på olika kroppsdelar typ, det känns som man har sovit typ 2 timmar efter man har gjort den.
Efter det hade vi engelska där vi hade ett litet läxförhör och sen gick vi egenom lite grejer innan vi skulle gå och provsmaka några crickor som tvåorna hade gjort elr nått sånt. Sen var det lunch med äcklig mat och till sist bild där vi hade "peddo" vikarien om man får uttrycka sig så..

Efter skolan åkte jag till Kållered och handla med pappa och sen hem igen där jag är nu.

Imorgon ska jag till stan och träffa Nathalie som jag inte har umgåtts med på super länge så det ser jag fram imot och sedan på kvällen ska jag hem till Alice och umgås med henne och tre till, så det blir nog trevligt.

Men Josefine messade och sa att hon kommer nu typ så ska börjar förbereda maten lite tror jag, men ni får ha de så länge.

Sen en viktig grej man inte får glömma är att Fredrik fyller hela 17 år idag så ett stort GRATTIS till honom :D


Kommentarer
Postat av: julia

hmm,... jag minns inte riktigt HAHA har bara fått två tidningar.. men hör i någon butik? :S


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2011-03-01 @ 14:43:42

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0