Fika.. och ledig morgondag!!

Heej idag har jag bara tagit det lugnt, degst framför tvn och sne vid 5 tiden åkte jag in till stan och mötte Josefine och Fredrik så gick vi och fika på Espresso House bredvid Biopalatset. Så vi satt där en stund och snacka om allt och inget ungefär. Sen så gick vi till någon konstig affär där Josefine köte godis och gick sedan till spårvagnarna. Jag och Fredrik åkte till Mölndal där han precis missa sin buss vilket va tråkigt för honom, men vi stod och snacka den lilla stunden innan min buss kom så fick han roa sig själv i Mölndal en halvtimma. Jag åkte hem en snabbis till Alice och skulle hämta en grej men de hade hon tappat bort så får fixa det någon annan gång. Och till sist åkte jag hem till mig där jag nu är...

Imorgon så ska jag in till staden igen och träffa tjejorna och fika med dom, och så har det pratats om att Frida och Irma planerar något och att vi ska bli tvingade att gå runt med ögonbindel i stan för att inte kunna se vart vi ska, vilket jag inte tycker låter så roligt :P
Men vi får se vad som händer, kommer iallafall berättade för er när jag kommer hem om de nu blir något..

Men nu ska jag gå och försöka sova för jag har värsta hostan så får hoppas den försvinner under natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0