Felix!!

Heej just nu sitter jag i soffan och har precis skickat in lite skolarbeten, man måste ju göra lite nytta även när man är sjuk. Om en stund så kommer lilla Felix hit så ska passa honom en stund för Malin och Thomas skulle göra något där inte Felix kunde vara med eller något sånt.

Sen vid tre tiden så ska jag åka och handla med pappa och till kvällen så kommer några kompisar hit så ska vi ha filmkväll med salladsmiddag och grönsaker med dipp, får försöka bli lite nyttigare.

Ska e om jag kan rensa vårat skafferi idag istället för det blev inte av igår, men det är så himla trökigt fast allt i livet kan väl inte vara kul elr??


Plutt Felix <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0