01/12-09

Första dagen i december idag inte så långt kvart till jul.
Idag var också andra dagen på praon. Miriam var sjuk idag så det var bara jag och Danielle där. Så klart blev det en jobbig dag. Först så matade vi djuren och städade lite, sen skulle vi packa upp 3 pallar med hund och katt mat, säckarna vägde ungefär 15 kg styck så den sista pallen var ganska jobbig men vi klarade det. De två sista grejerna vi gjorde var att gå ut med hundarna och sen sätta ihop två katt klätterställningar.

Gammal bild på mig tagen av Nathalie <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

JAG E BÄSTA FOTOGRAFEN NÅGONSIN!!!!!!!!!!:D


URL: http://naathaliier.blogg.se/ @ 2009-12-02 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0