06/12-09

Andra advent!

Idag har jag och Julia varit i stan och handlat julklappar. VI åkte in vid 12 ungefär och gick runt o kolla i massvis med affärer, jag köpte nog mest julklappar fast jag hade minst pengar men man handlar väl smart.
Julia hittade en skit söt T-shirt med kakmonstret på till sin Kusin, ville också ha en men hon tog den sista den lilla skiten.
Sen när vi hade bestämt oss att det inte fanns något mer att kolla på i stan drog vi till kållered istället och köpte resten där.
Sen när vi hade sagt hejdå och jag hade kommit hem började jag slå in alla julklappar och det tog ju en stund. Sen fick jag hjälpa storasyster att möblera om sitt rum som hon gör 20 gånger om året men om hon är nöjd får väl jag också vara det.

Imorgon börjar praoen igen så får se vad som händer då, men det är faktisk ganska roligt förutom när vi får bära tunga saker.

Förut hörde en person av sig som jag är lite små sur på så jag får se när jag har tid att träffa denna och reda ut allt. Men det kommer säkert lösa sig vill säga dom sakerna jag tycker så får vi se hur personen reagerar på det och om den fortfarande vill prata med mig efter.  Men ni behöver ju inte veta så mycket som detta så vi släpper de nu.

Nu sitter jag här i mörkret och har precis pratat med min äldsta storasyster vill träffa henne snart det var länge sen. Men nu måste jag sova så godnatt alla trevliga människor <3


Kommentarer
Postat av: julia:D

(A) Men jag gillar också kakmonstret! moahhahahahaha <3 glad att du hittade så många ket! :D


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2009-12-09 @ 16:16:20
Postat av: Kuling

Skriver du bara varannan vecka, eller?

@ 2009-12-11 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0