12/12-09

Idag har jag bakat hela dagen med stora syster, höll på i flera timmar med massa olika godsaker.
Lite av dom sakerna som vi bakade var: peppaekakor, lussebullar, knäck, kola, ischoklad m.m.
Vi passade också Felix så han hjälpte till o var jätte duktig.
Nu på kvällen har jag haft myskväll med pappsen o syrran, kollat film, ätit godmat och tjötat. 
I morgon ska vi hem till min äldsta storasyster o kolla på deras julpynt, var jätte länge sen jag var hos henne.
Men nu ska jag snart gå o sova så alla får ha en mysig lördagkväll o inte vara uppe för länge, är ju lucia i morgon. KramKram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0