12/12-09

Ganska slapp dag idag sista dagen på praon idag kommer nog sakna alla där, dom var hur goa som helst skämta runt o var jätte snälla, men jag kommer nog gå dit snart igen o hälsa på o köpa grejer till djuren. men annars idag har jag suttit hemma med pappa o tittat på film o ätit pappaspizza som är väldigt mums. Min äldsta syster har skällt på mig för jag inte har skrivit på länge så får väl skriva lite nu så hon blir nöjd.<3
Igår träffade jag en kompis och löste våra dumma bråk så nu är vi kompisar igen och har lagt allt sånt bakom oss hoppas jag.
Imorgon ska jag baka med pappsen och Syrran, blir massa olika godsaker plus så ska vi passa Felix så han får också vara med och baka. Men nu har jag inte så mycket mer att säga så alla får ha en mysig fredagsnatt så puss puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0