13/12-09

Lucia idag! 
De känns som jag har skrivit nästan samma sak i dom tre senaste inläggen men jag har inte ett så intressant liv så det får bli så.
Men idag har jag varit hos stora syster o Thompa rompa o hälsat på. Det var inte så mycket julpynt uppe än men det kommer nästa vecka så jag får se om jag kan komma dit innan jul o se på allt fint.
Annars idag har jag inte gjort så mycket, gjort klart mammas julklapp o sen bara suttit vid datan. Snart blir det middag o sen promenad med lilla Josefin i det kalla vädret.
Kan inte fatta att det är sånt skit väder varför kan inte bara snön komma? Det är mycket mysigare.
Men nú ska jag kolla klart på mitt program o sen gå o äta så alla får ha en bra kväll. KramKram

Kommentarer
Postat av: Julia :D

naw fint inlägg :D vi har fått upp nästan allt julpynt nu ^^


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2009-12-16 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0