17/12-09

Sista dagen i skolan idag på hösterminen.  Känns j*vligt skönt, slipper skolan tills den 11 januari.
Idag var det då lektioner som vanligt eller vi spelar spel o kolla film. Sen efter så åkte jag hem o fixa i ordning mig o tillbaka till skolan igen för avslutning. Där var det julklapps utdelning för dom som hade med plus massa tjöt o sånt. När vi hade slutat o fått våra betyg drog några hem till Alice o hängde där en stund, fast jag drog hem ganska tidigt orkade inte vara kvar. Har tagit lite bilder får se om jag lägger upp dom senare ,var ganska många flumm bilder.
Imorgon ska jag åka o bada med två kompisar, kommer nog bli väldigt mys eller jag hoppas det. Efter det vet jag inte vad som händer men det blir väl att vara med några kompisar.
På lördag är det jul pyssel med Emma o Pappa, kommer bli hur trevligt som helst. Ska klä granen, julpynta,lägga in sill (som är Usch), baka knäck o ny kola som tog slut väldigt snabbt förra lördagen o kanske om pappa e snäll så ska vi göra Julskinka.
Pratade med Storasyster precis dom har redan klätt granen o julpyntat, o imorgon ska dom göra julskinka så det blir många samtal till pappa för dom har inte klurat ut än hur man ska göra, men den blir säkert mums.

Har ni sett att det snöar föresten? Har gjort det hela dagen, hoppas det gör det hela natten så det blir fint till imorgon. Det negativa med snö är att det blir så kallt. Kollade på termometen förut o den visa minus 5 grader, hur kallt somhelst.
Men nu ska jag sova. uppstigning tidigt imorgon så Puss å kram på alla <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du något roligt paket? :P



/clara

@ 2009-12-18 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0