29/12-09

Slappar dag idag. Varit hemma o städat, duschat o degat i sängen. Men det är alltid gött att göra nån gång ibland.
Imån ska jag till stan med Alice o Josefin o shoppa inför nyår plus att ta ett andra hål i örat.
Vill köpa ny klänning o nya skor men mina föräldrar tycker att jag har tillräckligt med det, Men hur kan man ha det?
Tycker faktiskt det alltid är bra att ha ett par extra klackskor eller en extra klänning eller vad tycker alla andra tjejer i världen?

Men nyår ska firas med några vänner så det ser jag verligen fram imot. 

Men nu ska jag fortsätt se på scareface o se om vi har något gott att äta hemma. 
Puss på näsan.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dendära tröjan är änna min va :D


URL: http://naathaliier.blogg.se/ @ 2009-12-31 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0