26/11-09

Nu harjag fått en ny blogg som ni kan se. Nathalie hjälpte mig tack för det gumman.<3
Nu har jag suttit framför datorn i ungefär 7 timmar och försökt skriva ett jävla skolarbete som ska vara inne imorgon. Jag har skrivit en sida det är så himla svårt och tråkigt, det handlar om Imperalismen och Belgiska Kongo.
När man gör något som det här hittar man alltid på något annat och göra som kolla tv, baka kladdkaka, gå in på olika hemsidor, kolla kläder m.m. Det är faktiskt sånt jag har gjort dom senaste timmarna när jag igentligen skulle göra klart arbetet. Men nu ska jag skärpa mig och göra klart det så jag inte får en utskällning imorgon.

Här får ni några bilder på hur uttråkad jag är:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0