28/11-09

Har precis läst klart Ljudet av ditt hjärta den tredje boken i Twilight serien av Stephenie Mayer. Dom böckerna är sjukt bra längtar tills jag får den sista boken så kan jag läsa ut den också.  Den andra filmen kom ju ut den 20 och jag var o kolla på den dagen efter. Det var något av det bästa jag sett filmväg vill bara se den om och om igen, har faktiskt tänkt gå o kolla på den igen med en annan kompis som inte har sett den men jag får se hur långt mina pengar räcker.
Men det är verkligen ett måste för dom som inte har läst böckerna att göra det man får veta så mycket mer o det händer jätte mycket man inte får se i filmerna, ni vill verkligen inte missa det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0