29/11-09

Igår hade jag mys kväll med min syster.
Först gick vi till Markland o köpte godis och dricka för väldigt massa pengar. När vi var på väg dit kom det en liten tjockis pojke o följde efter oss hela vägen till affären, o sen gick med in i o köpte godis o sen gick ut. Men sen när jag o min syrra skulle hem igen satt han utan för affären och väntade på oss och följde efter oss hela vägen tillbaka, skit läskigt men han kanske va rädd för mörkret man vet aldrig.
Iallafall sen när vi kom hem satte vi oss i hennes mysiga säng o kollade på film och tjockade oss. Var hur mysigt som helst måste göras om tycker jag <3

Här kommer lite bilder från igår.



Så snygga e vi xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0