13 april

Skolan som vanligt inget speciellt där. Sen efter drog jag till stan med Bajs Nathalie för hon skulle köpa plattång men vi hitta ingen bra för dom pengarna hon hade så det blev 4 böcker istället för hennes del o så köpte jag Donken, har nästan inte ätit något idag för maten i skolan smakar ju skit så det blev att äta snabbt i stan.

Sen var jag nere på Bibblan o lånade boken: Genom dina ögon, så man har något att läsa när man sitter ute på baksidan o solar.
Är så himla skönt att sitta där med en bok, skit hög musik, glas cola o väldigt mycket sol!

Men nu ska jag gå ut snart o träffa Alice en stund var något viktigt som hon ville prata om..

Ni får ha de så länge kanske skriver sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0