18 april

idag har det hänt saker hela tiden tycker jag. Först när jag vakna gick jag o duscha o fixa iordning mig, sen åkte jag o mamma till Ikea o köpte lite saker t.ex ett bord till min laptop ,sen hem o hämta emma för vi skulle köpa skor så nu har jag ett par nya ballerina skor men fick inte köpa dom som jag skrev om förut :(
Sen när vi hade lämnat emma hemma igen åkte vi o gymma, var där i en o halv timme o sen körde mamma hem mig till pappa igen. Så nu sitter jag o kollar på wipeout o har precis käkat pizza så jag har nog fått tillbaka alla kalorier som ja fick bort förut.

Bilder på det jag köpte igår och idag kommer imån orkar inte ladda upp det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0