Äntligen

Nu är jag äntligen klar med det sista grejerna som jag gjorde till skolan, känns jätte skönt att bli av med det.
Nu har jag lite extra arbeten jag ska göra för att höja mitt betyg annars e det inget speciellt innan vi börjar på riktigt med 2 världskriget.
Annars idag har det inte hänt så mycket hade natonella i svenska muntliga idag gick bra tror jag ska fråga om resultatet imån.
Sen när jag kom hem har jag suttit vid datorn o skrivit lite, inte så mycket mer.

Har äntligen fått se Emmas tatuering skit snygg e den! den sitter på vänstra höften o är ett litet hjärta. den är ganska enkel men ändå väldigt väldigt fin.
Hon fick en egen designad skiss av Daniel han som tatuerade henne som hon är den ända i världen som har en sådan.
Men hon blev jätte nöjd o det tycker jag hon borde vara för den va som sagt skit snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0