Blir inte som man tror

Blev inte som jag tänkte idag.. Nathalies moppe starta inte för nån idiot hade pajat den, så hon kunde inte komma hit o så hände de lite andra saker som jag inte tänker ta upp. Men jag har varit hemma idag då inte orkat göra något annat.

Men imån blir det påskmiddag med familjen, söndag hem till storasyster o sova där, måndag träffa Alice tror jag o prata om lite saker som har hänt det senaste får se om vi kan lösa det, har lite med det som jag skrev igår.

Tror inte jag kan fatta det beslutet själv har pratat med några av mina närmsta vänner om det o alla säger samma sak att jag ska avsluta vänskapen för dom ser hur dåligt jag påverkats av den, men det känns ändå så svårt om jag skulle göra det vet jag inte vad som händer den här personen betyder så j*vla mkt för mig men jag kanske borde tänka på mig först o främst innan jag börjar tänka på honom..  Vet att det är svårt att bara avsluta en vänskap bara så där men ändå anstränger jag mig mycket mer för den än vad han gör. Så jag vet inte om jag ska lyssna på alla dom andra och min hjärna som säger att han inte förtjänar mig eller om jag ska lyssna på mitt hjärta som säger att jag ska försöka få de att funka, försöka få han o lyssna o förstå....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0