Fira Alice idag

Glömde skriva igår elr jag hann inte. Direkt efter skolan åkte jag o handla med pappa för i helg, sen när jag kom hem åt vi o sen gick jag ner till Alice där Josefine o Kim också var o hjälpte henne att fixa inför idag för hon ska ha "släkt kalas" plus mig , josse o josse.
Sen drog jag hem vid 11 o va så trött att jag nästan gick o la mig direkt.

Men idag ska jag städa lite sen ska jag ner till Alice o hjälpa henne laga mat o sen fira henne med dom andra.

Föresten har ni sett den reklamen för Kapten Morgan på tv? Den när det är två killar som har varsin tjej på sina ben när dom sitter i baren, lite svårt att förklara men dom som har sett den fattar nog.. Men jag o några till ville testa om det funka igår på tekniken, o det funka faktiskt fast inte så länge men hann iallafall ta kort på det.

Den här reklamen:


Så här blev våra bilder... Första är jag o Fredrik:



Och andra är jag o Tobias:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0