Första skoldagen efter lovet

Inte hänt så mycket idag. SKolan började ju igen men fick träffa alla människor så det var ju lite positivt.
Fick veta att vi ska ha matte i Nationella på fredag kommer nog gå åt helvete..
Efter skolan så åkte jag o Julia in till Mölndal snabbt för att köpa en grej till min plutt hamster.
Sen när jag kom hem städade jag o sånt, så det har inte varit nån speciell dag förutom att Mikael fyller år så grattis till honom!

Skulle egentligen göra ett skolarbete som skulle lämnas in för ett tag sen men min idiot dator vill inte funka så det går inte.

Lite bilder från idag..Vissa kommer nog bli lite sura över dom bilderna jag lägger upp men det skiter jag i för de e kul att lägga upp fula bilder :D


Josefin



Josefin o Josefine



Josefine



Monica o Josse



Coola jag



Bianka o Jens

 



Födelsedagsbarnet

 



Alex , Markus o Ted


Jag o Shad



Jag o Julia


Kommentarer
Postat av: julia,

haha den dagen va riktigt kul! :D <3


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-04-16 @ 20:34:46
Postat av: Alice

Fan vilka underbara bilder, du lyckades verkligen Tic!

@ 2010-04-16 @ 23:49:14

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0