Ha så kul<3

Några av mina kompisar åkter till Auschwitz imorgon, det är ett skolprojekt.
Jag hoppas ni får det skit kul o en jätte bra upplevelse.
En av dom som ska åka är bebis Nathalie, hon har skrytit om det här sen hon fick veta att det var hon som skulle åka. Hoppas du får det jätte roligt o du får ta massvis med bilder o visa o kanske en souvenir till mig? (a)
Kommer sakna dig massa, vet att vi inte träffas så ofta men ändå veta att du är i något helt annat land kommer kännas väldigt tomt i Svergie då. Men vi MÅSTE träffas direkt när du kommer hem tycker jag!

Ha så kul alla som ska dit!

Bebis Nathalie<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0