Hemma igen

Nu har jag nästan precis kommit hem från Malin. Jag och Emma sov ju där igår till idag.
Det var jätte mysigt kollade på Jurassic Park o åt chokladbollar, en tradition som systrarna Angholt har.

Man ska inte spela sällskaps spel med Thomas han är väldigt tävlings inriktad. När han o Malin vann över mig o Emma i Med AndrA Ord så gick han runt hela kvällen innan han skulle till jobbet o sjöng We are the Champions.

Sen när han hade gått så satte vi på filmen o myste hela kvällen tills vi blev så trötta att vi knappt kunde hålla ögonen öppna iallafall jag.

Blev inga bilder glömde helt bort att jag hade med mig kameran så det får bli någon annan gång.

Men idag ska jag bara ha slappar dag, skulle egentligen träffa Alice men Magnus kommer dit så det får bli en annan dag. Skriver kanske senare får se men ni får ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei! Jeg så bikinien din og syns den var så fin at jeg ga deg 5 stjerner på den:) Lurte bare på om du vil gi meg 5 på min også?



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor stor pris på det:)


URL: http://helenelicious.blogg.no @ 2010-04-05 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0