KitKat

Skola idag som vanligt, efter drog jag till Mölndal o köpte Sushi sen hem o däcka framför tvn är så jävla trött nu för tiden. Sen när jag hade vaknat gick jag o mötte Alice o Kim o umgicks lite med dom innan jag drog hem o skulle kolla mitt program. Så det är inte så mkt intressanta saker som har hänt idag elr iallafall inget jag ska ta upp här, har märkt att det är fel personer som läser det jag skriver här o då blir det bara massa problem för mig så ska försöka att inte skriva om alla mina problem om det inte är något speciellt..

Stod o hjälpte Monica i uppehåll på rasten också o sålde mackor m.m fick en gratis KitKat för det, blev jätte förvånad. Men det är kul att stå där o snacka med alla som kommer dit.

En annan sak är att jag måste verkligen försöka sluta äta skräp mat nu. Idag har jag käkat tre KitKat känner mig lite tjockis. Så det blir att sluta äta sånt (om det går).

Men nu ska jag gå o göra iordning mig o sen sova så jag orkar gå upp till skolan imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0