Lite sent Grattis till mormor

Var och firade mormor idag med lite släktingar. Hon fyllde år i fredags så grattis till henne.
Vi åt smörgårdstårta o satt o prata.
Efter kalaset åkte jag hem o så träffade jag Alice o Josefin en stund innan jag drog in o duscha o fixa lite saker till imorgon. Skolan börjar ju igen lite segt.. Men är nio veckor kvar sen är det över o kommer nog bli ganska skönt, dom här 3 åren i Sörgårdsskolan har varit ganska påfrestande både med allt som gäller skolan men också med dom man träffar där. Så det blir nog skönt att inte träffa vissa personer som man gjorde där, men kommer sakna många andra.

Men nu ska jag gå o sova så man orkar gå upp imorgon, puss puss till alla

GRATTIS Mormor<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0