Mölndal

Har varit i Mölndal dom är två dagarna som har varit nu.
Först igår så var jag o Alice hos en av hennes killkompisar o kolla film o snacka, sen hem o käka pizza o ringa Josse. Vid halv nio så åkte vi hem till henne o gick till cafè´Skåne o köpte varsin dricka o sen gick vi värsta lång promenaden o pratade om lite saker som har hänt o andra grejer. Sen vid halv tolv kom Alice pappa o hämtade mig o Alice. När jag kom hem gick jag direkt till sängen o la mig o sov.

Idag träffade jag Alice vid 4 så drog vid ner till affären o köpte lite grejer sen hem till Alice o laga mat. Vid nio åkte vid hem till Josse igen o då blev det att gå ut o sätta sig på en bänk o prata. Drog hem vid halv elva bara för det var så himla kallt, måste tänka på att ha lite mer kläder på mig om jag ska vara ute på kvällen. Båda dom här dagarna har jag haft trasiga jeans, en tröja o min väst e ganska kallt när det är några plus grader o blåser.

Men imån så ska jag o några pers till åby o bada, kommer nog bli roligt. Sen vet jag inte vad som händer men det blir väl att träffa kompisar om inte en person hör av sig..

Men nu ska jag gå o göra mig iordning mig snart e skit trött men skriver imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0