Sen dag

Hann inte skriva något igår för jag var inte hemma förens vid 10 tror jag.
Gjorde inget speciellt i skolan sen efter åkte jag till mammas jobb o klantig som jag är så misar jag 2 bussar så jag tröttna o vänta så jag gick istället, inte mitt smartarste beslut direkt. Det regnade ju också så när jag kom dit var jag genom blöt, men det ordnade sig med lite varm choklad. Sen gick jag ner till deras Solarium o solade en stund, så mina fräknar kom fram gillar vi inte.

När jag var klar o mamma var klar med jobbet åkte vi o handlade lite saker, sen hem till mormor o fikade o småprata.
Sista grejen vi gjorde var att dra till gymmet o var där i nån timma elr något. Sen hem till mamma hämta lite saker o sen hem till pappa igen. När jag kom hem åt jag pasta med bacon o ädelost sås (MUMS) sen gick jag o duscha, torka håret o sen la mig. Klockan var väl 12 tror jag när jag kom i säng o då var jag riktigt trött.

Idag så har jag varit i skolan tråkigt som vanligt, gjorde engelska muntligt gick väl dåligt tror jag.
Efter drog jag hem har inte gjort så mkt måste städa o sånt idag.

Men här får ni lite bilder från igår vid solariumet blev väldigt fula bilder på mig har bara mascara o e helt röd i ansiktet men man ser mina fräknar iallafall ser skit liten ut med det.
Och ja har ju inte lite fräknar utan det är ju i hela ansiktet sysn bra på sista bilden...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0