Sjuk

Har inte skrivit på ett tag, har inte mått så bra.
Men dom senaste dagarna har de inte hänt så mycket. Varit hemma o mått dåligt inte så kul. Har inte fixat bilder på mina kläder men det kommer någon dag har inte haft ork.
Imorgon är det Nationellt i matte igen kommer nog gå dåligt de med, tror vi ska ha muntligt engelska också.

Igår var jag o Alice på bio också. Vi såg Alice i underlandet 3D, va super bra!
Direkt efter skolan åkte vi in till stan för Alice skulle fixa det sista på sin nya frisyr, sen drog vi o käka på Sibylla chicken burgare as gó´. Sen vid kvart i fem kom vi på att vi skulle hämta biljetterna klockan 5 så vi fick stressa genom hela stan men vi hann precis dit, o så börja bion klockan 17.50, var nästan ensamma i biosalongen.

Men nu ska jag se om vi har något gott o äta hemma o se om nån vill prata med mig, så dom kan säga hur synd det är om mig ;)

Lite bilder från förra o den här veckan:

Josefine på Fysiken förra veckan


Ful bild på mig


Jag igår i stan


Alice hår


Jag igen


Sista bilden inne i bergakungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0