Staden

Har varit i stan idag med Alice,Josefin, Julia o Josefine. Vid halv 3 åkte jag, Josse, Alice o Julia in till stan o gick runt lite, Julia skulle köpa lite saker o jag fick med mig två nagellack hem hade jag inte planerat. Sen blev vi hungriga så vi gick bort mot domkyrkan o satte oss på en jätte mysigt café o fikade lite, o precis bredvid den hittade vi våran nya favorit affär Älskar verkligen den nu, o dom som jobbade där var hur sköna somhelst så dit ska jag gå ofta. Sen fick vi stå o vänta en stund tills Josefine kom o då gick vi o kollade i lite olika affärer o hittade en skiit snygg jacka fanns i blått,svart o grått o så klart hittade Josse den blåa först så den köpte hon, men jag ska tillbaka till stan imorgon o köpa den svarta. Men jag är ändå riktigt avundsjuk på att josse hitta den blåa men hon har lovat att jag ska få låna den nån gång.

Men sen gick Alice o Josse till Operan för att möta Sawsan o vi andra kollade lite mer affärer innan vi följde efter. Och då satte vi oss med utsikt mot havet o tog massa kort o prata till vi började frysar för mycket o då åkte vi hem.

Taack alla för en jätte mysig dag det kommer göras om eller hur?? <333

Men här kommer lite bilder från idag..

 







Fail bild på min kyckling sallad men go va den

























Kommentarer
Postat av: Alice

Den dagen va jätte rolig, vi måste göra om de!

@ 2010-04-10 @ 11:29:22

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0