Tänkt på en sak...

Jag har tänk på en sak ganska länge nu. Det är att jag ALDRIG har påverkats så mycket av någon person som jag gör av den här personen. Jag tycker inte om att känna så är ingen bra känsla. Jag har kunnat kontrolera mina känslor jätte bra men sen jag träffa den här personen har det blivit svårare o svårare. När jag va yngre så grät jag aldrig om det inte var något jätte speciellt, men nu händer det väldigt ofta o jag vill inte det, jag vill inte visa mig svag!

Men jag fattar inte hur jag kan påverkas så mycket som jag gör, det är väl något speciellt med personen.
Jag har jätte lätt o öppna mig när vi pratar o vi pratar om nästan allt, men sen när jag blir sviken så börjar jag tvivla på våran vänskap. Jag vill inte må som jag gör nu, men jag vill ändå inte berätta hur jag känner för jag vill inte att du ska må sämre. Du ska inte få bära på mina problem när du har egna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0