Tävling Foki/Phoenixtshirt.com

Tänkte vara med i en liten tävling. Tror inte jag skulle ha så stor chans att vinna för det är ju ganska många som tävlar, men det skulle vara kul att försöka.

Tävlingen är på Fokis blogg och det man kan vinna är T-shirtar från Phoenixtshirt.com. Skit snygga kläder har dom.

Här är en länk till dom: Phoenixtshirt.com

Var väldigt svårt att bara välja 3 för allt är ju så himla snyggt,

Men här är dom tre tröjorna jag skulle vilja ha om jag vann..

1.
Älskar den här tröjan mkt färger o så klart e Animal i mitten den coolaste muppen!


2.
Det behövs inga ord för den här står redan på tröjan..


3.
Var o såg filmen förra veckan o den är nog en av mina favorit filmer nu, hattmakaren är så himla kul!


Kommentarer
Postat av: julia,

kan inte vi köpa varsin tröja därifrån?



:D


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-04-29 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0