Werther's Original

Hade matte Nationellt idag o det gick åt helvette som jag trodde det skulle göra. Sen fick man ju veta om man kom in på de gymnasiet man ville, o jag blev reserv på det jag ville men det var bara 4 pers före mig så jag kommer nog in där ändå är alltid några som tackar nej.
Efter skolan åkte jag hem o packa ihop lite saker o sen kom mamma o hämtade mig så åkte vi o handla o kolla skor, hitta ett par skit snygga som jag inte fick köpa men efter lite tjöt i stan i morgon så kommer hon nog ändra sig.

Nu sitter jag här snackar med en kompis i tele, kollar tv o käkar Werther's som är nog mitt nya favorit godis, men jag ska nog gå o sova snart så jag orkar upp imorgon ni får ha de så bra puss i ljumsken

Jag o mina godisar<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0