19 augusti

Nu har jag inte skrivit på ett tag men det är bara för skolan har kommit igång o sen när jag kommer hem har jag inte haft nån ork att sista vid datorn har bara tagit det lugnt.
Men idag i skolan så börja vi lite smått med dom vanliga lektionerna. Först hade vi datorkunskap men vi prata mest om annat som ska hända i skolan för vi får inte våra datorer förens nästa vecka, sen hade vi företagsekonomi o där fick vi lite info om vad vi ska göra under det här skolåret efter det hade vi lunch o det behövdes för jag var skit hungrig o efter de så hade vi inköp och varuhantering där vi också fick info om olika saker o sista lektionen var svenska där vi fick lära känna våran lärare o sen skriva en liten uppsats om oss själva.
Men har varit en ganska skön dag fick sluta tidigare på alla lektioner så fick långa raster och vi hann med bussen som vi inte skulle ha gjort om vi skulle sluta som vanligt.

Och imorgon är det äntligen fredag! Tycker att det har varit en jätte spännande o rolig vecka men känns ändå skönt att man får bestämma själv vilken tid man ska gå upp o få bestämma själv vad man ska göra iallafall i två dagar..

Men nu ska jag gå o kolla Paradise hotel Danmark har blivit lite beroende av det men skriver nog i morgon så ni får ha de!

Bara för vi e goa töntar :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på min blogg, fråga VAD DU VILL! Min blogg handlar om hur jag och min sambo försöker skaffa barn. Skriv en rad om du vill att jag ska följa dig via bloglovin också.. :) Så kan du följa mig med, alltid kul med nya bloggar att läsa. KRAM!


URL: http://frandagett.blogg.se/ @ 2010-08-19 @ 22:30:54
Postat av: Amanda

Kolla gärna in på min blogg snygging!


URL: http://maandiiee.blogg.se/ @ 2010-08-19 @ 23:47:33
Postat av: Moa

fin blogg!



Det är så här att jag har gått vidare i en fototävling här↓



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



för att vinna så ska man ha mest röster så jag undrar om du skulle kunna rösta på mig? för att visa min tacksamhet till dom som röstat på mig länkar jag i min blogg, så säg bara till om du röstat så länkar jag din blogg när tävlingen är över, kram :)


URL: http://shakemyworld.devote.se @ 2010-08-20 @ 13:49:58

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0