Hemma!

Nu har jag inte bloggat på ett tag men har haft lite andledningar till det. Från Torsdag till fredag var jag o min klass på klassresa vid Hindås. var jätte mysigt men kommer berätta mer om det i et senare inlägg o lägger upp massa bilder också. Igår när jag kom hem somna jag i soffan o sen messa Nathalie mig o sa att vi skulle till Nrj in the park så var bara att byta om o sen ta bussen. Men vi kom dit när det bara var 5 min kvar ungefär så vi umgick med massa kompisar istället men det var lika kul. Träffa folk jag inte träffat på jätte länge så vi gick runt några stycken på Liseberg o sen åkte jag, Nathalie, Josefine o massa pojkar till Café Skåne för killarna skulle äta så vi satt där en stund innan alla skulle åka hem.

Idag har jag inte gjort så mycket vilat mest har inte sovit så länge på nätterna så det var skönt att få göra det. Sen kom Emma hit så vi kunde ge pappa sin present så nu sitter vi tre o pratar lite innan Emma åker hem igen, o jag o pappa ska nog ut o umgås med folket på gården som har kräftskiva så får se hur det är.
Men ska försöka skriva mer annars få ni skälla på mig som vissa redan har gjort!

Här får ni iallafall några bilder från Hindås som Josefine har tagit...
 
Jag o Nathalie, hon höll på att döda mig..


Klassen :D


Söta Irma


Jag o Svante

Men det kommer mer bilder i natt eller imorgon så ni får vänta tills dess o så kommer jag skriva lite om vad som hände också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0