Klippt mig!!

Nu sitter jag här med en ny frisyr o kollar på Pirates of the caribbean med pappa o käkar Ben & Jerry o dricker Schweppes.
Men kan berätta lite om helgen har ju inte skrivit på fyra dagar så ni undrar väl vad som har hänt. Men i fredags så mådde jag jätte dåligt så gick inte till skolan utan mamma hämta mig vid tolv så umgicks jag med henne o hjälpte till med olika saker t.ex åkte vi o handla, åkte till mormor o mötte Lena på tågstationen som skulle sova hos mamma den här helgen. Sen i lördags var jag i Mölndal med Julia o köpte födelsedags present till pappa som fyller år idag Grattis!! till honom! Men efter vi hade köpt presenten så åkte vi hem o gjorde i ordning oss o sen vid sex fem tiden åkte vi in till staden för att äta middag med Mamma, Emma o Lena på Tony's o innan vi åkte hem gick vi till 4-gott o köpte massa godis. Och till sist i söndags alltså igår så var det bara en slappar dag nu innan skolan börja igen. Och nu idag så har jag varit i skolan från tio till tre ungefär o sedan åkte jag hem en snabbis o vid kvart i sex åkte jag till Kållered för att möta Nathalie o sedan gå o klippa mig på Tingeling. Och nu sitter jag här i min nyta frisyr o ska snart gå o sova så jag orkar upp i morgon för då får vi äntligen våra datorer!

Men jag skriver förhoppningsvis i morgon så vi hörs då!

Min nya frisyr lite dålig bild men kommer bättre nån annan dag..


Volym grej till håret..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0