R.I.P Mormor

Nu var det länge sen jag skrev men ni förstår varför på rubriken.. Idag gick min underbara mormor bort efter några års kämpande mot cancern.. Jag har valt att inte skriva om det förens nu för det blir bara jobbigt för mig och dom runt mig och jag gillar verkligen inte och visa mig "svag" och prata om mina känslor som jag har skrivit tidigare, jag pratar knappt med mina närmsta vänner om hur jag mår utan håller det inne.

Men det är ändå sjukt att man nästan kan känna på sig när man kommer få veta något hemskt, redan igår visste jag att jag inte ville till skolan idag för det här skulle hända men jag valde ändå att gå för vi skulle ha prov, men när jag satt på första lektionen fick jag samtalet, så det blev att ringa två av mina närmsta vänner i klassen så fick dom komma ut och trösta, sen ringde jag pappa så han hämtade mig. Sen har jag bara varit här hemma och tänkt och försökt göra något annat än att inte tänka. Så det blev inget prov för mig men pratade med min lärare så ska få göra det när jag kan koncentrera mig på det.

Men nu ska jag vänta tills pappa kommer hem sen ska vi åka och handla och så kommer Emma och Mamma hit ikväll. Vet inte om jag kommer skriva mer idag eller dom närmsta dagarna men vi får se, jag uttrycker mina känslor bäst när jag skriver så det kanske blir att jag skriver snart igen..

Mormor du kommer föralltid finnas i mitt hjärta, du kommer alltid vara saknad och älskad

Kommentarer
Postat av: irma

Beklagar gumman <3

Tänk på att hon är på en bättre plats.

Finns för dig om du vill snacka.

@ 2010-12-03 @ 14:40:58

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0