09/02-10

Nu har jag precis ätit pappas skit goda korvstroganoff o e super mätt. Plus så väntar jag på att Tompa-Rompa ska komma o lämna Felix, jag är första hundvaktare så det blir att mysa med han ikväll o kanske ta en kall promenad om jag inte kan övertala pappsen att gå.

Måste säga Grattis till Clara som fyller 16 idag, Grattis Grattis.

Något annat är att vi hade Nationella idag o tycket att det gick ganska bra faktiskt. Är lite nervös inför torsdag då är det uppsats om Gränslandet ska sitta där i 160 min o skriva. Men jag tror faktiskt att jag ska ta med en dricka o lite godis o smaska på under tiden jag skriver.

Men nu ska jag fortsätta slöa mig o försöka smälta maten men ni får ha en mys-pys kväll pusspuss

Felix bebis<3


Kommentarer
Postat av: Läsare

Skulle inte du sluta äta godis?

@ 2010-02-11 @ 00:19:51
Postat av: Anonym

Tack så mycket! o vad glad jag blir! :) /clara

@ 2010-02-11 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0