14/02-10

Har inte gjort så mycket idag mest tagit det lugnt. Har varit på en liten promenad med Josefin nu på kvällen va väldigt mysigt gick runt Balltorp o prata om massa olika saker, sen gick vi ner till affären för jag skulle köpa glass till min pappa. Fattar inte hur han kan äta glass när det är så här kallt ute!

Imorgon skulle jag igentligen på bio men det blev inte av, men ska iallafall till Universeum på tisdag med Alice, Josefin o Alice lillebror så det blir nog kul.
Man blir som ett barn när man e där springer runt o ska kolla på alla djuren, gör alla experiment o fjantar runt. Jag tycker iallafall man ska göra det håller någon med?
Men vi kommer nog ha väldigt kul där o ser verkligen fram imot det.

Men nu ska jag titta klart på mitt program o sen gå o lägga mig tror jag, har blivit så jävla trött det senaste vet inte varför.. Men Puss på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0