18/02-10

Har mått skit konstigt dom senaste dagarna... Har inte haft ork att göra något o bara varit depp. Är nog lite för att det har varit kompisar som har svikit o hänt saker inom familjen.

Fattar inte varför en av mina närmasta kompisar ska hålla på så här, jag har ställt upp så jävla mycket när den här personen mått dåligt men nu när jag har det jobbigt skiter den i mig totalt. Tycker det är så jävla falskt att göra så vill inte ha såna vänner, då håller jag mig heldre till dom äkta som man kan lita på.

Skriver direkt till den personen skiter i om den läser det eller inte vill skriva det ändå.

Du är precis som den personen du snackar massa skit om. Det är så jävla falskt du har ingen rätt att säga massa skit om andra när du är exakt likadan.
Klarar inte av att ha några såna kompisar just nu mår tillräcktligt dåligt o vill inte bryta ihop totalt över en person.
Det är inte många som vet hur jag mår o jag tror inte du vet allt men du vet mycket så jag fattar inte varför du håller på.. Jag har alltid ställt upp för dig o du vet att du kan komma till mig dygnet runt men så är det tydligen inte med dig..

Kanske ska lyssna på mina kompisar o hålla mig till dom som finns där för mig o inte lägga så mycket energi på en som är kompis när den vill... För jag klarar inte av det här längre, hatar att visa mig svag men blir det för mycket så bryter man ihop o det har hänt innan o jag vill inte att det händer igen. Så om du fortfarande vill ha mig som kompis måste du fan anstränga dig för jag vill inte göra det längre över något som verkar helt meningslöst så nu ligger det hos dig om vi ska vara vänner eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0