Andra par skor

Har köpt ett par nya skor igen nu, eller mamma köpte dom o jag fick dom idag.
Är jätte nöjd med dom fast det inte var exakt dom jag ville ha.

Imorgon är det andra Nationella provet i svenska. Ska skriva en uppsats så jag hoppas att det går bra, men man får ju göra sitt bästa.

Fick testa på att se hur det e att ha muntligt matte grej o det var faktiskt inte så svårt. fick fem av åtta poäng fyra G och ett Vg poäng så är nöjd med det, hoppas det är lika enkelt när det är det riktiga.

 





Felix från igår<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0