Filmkväll..

Var på filmkväll igår med lite pers o hade hur kul somhelst. Blev inte så mycket film satt mest o tjöta om allt o inget. Skulle egentligen komma fler men dom hade andra saker för sig, så det får la bli nästa gång.

Men vi hade jätte mysigt o kommer nog göra om det snart igen. Dom sista gick vid 12 tiden o så sova jag över där, eller sov och sov vi var la upp till 3 o kolla film o så vakna jag vid 7 o gick hem vid halv 8.

En grej jag stör mig skit mycket på är folk som kan vara hur j*vligt kaxiga somhelst när dom sitter bakom datorn eller mobilen men sen när man träffar dom i verkligheten vågar dom inte säga något alls. Om ni har något att säga säg det direkt till mig o skriv det inte i din blogg eller liknande.

Men Men här kommer lite bilder från igår kväll..

  
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis som du är med ibbe, kan kaxa bakom datorn men vågar knappt snacka med han in real life ;)

@ 2010-02-27 @ 17:43:14
Postat av: Sv:

Hahaha men det är ju inte på allvar han är ju lika kaxig han :P

@ 2010-02-28 @ 12:35:08

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0