Födelsedag

Älskar verkligen mina vänner dom har varit helt underbara idag på min stora dag. Vakna av att jag fick massa grattis sms o folk ringde o så har det hållt på större delen av dagen. Sen i skolan var våran första lektion matte o då sjöng hela klassen för mig vilket var lite pinsamt. Sen sjöng några fler för mig o har fått massa kramar o fick en helt perfekt present av julia. Det vet ett vanilj hjärta med ett tomtebloss som tyvär inte funka o sen en film som jag har vela ha hur länge somhelst.

Taack för en super bra födelsedag alla<333

Men nu mot kvällen har jag blivit jätte sjuk tror jag har fått halsfluss kan knappt svälja o min näsa är helt täpp så det låter säkert jätte roligt när jag pratar. Men det är jätte typiskt att det blir så på min födelsedag så imorgon ska jag till läkare o sen hem o ligga i sänge o kolla på filmen jag fick av Julia plus att jag fick filmen 2012 av min syrras kille så den måste jag se har inte gjort det än.

Ska till banken också o sätta in pengar på ett konto, har beställt hem ett linne av en bloggerska som gör sina linnen själv dom är sjukt snygga o jag längtar verkligen tills jag får det.

Men nu ska jag gå o leta upp lite hals tabletter o gå o lägga mig snart. Puss Puss


Kommentarer
Postat av: julia,

naw <3 hoppas du har haft en fiin dag <3 :*


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-02-24 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0